סרטוני אנימציה

אין אתגר בהפקת וידאו ואנימציה שהקאובוי לא יכול לו. אנחנו אוהבים משימות קשות שלוקחות אותנו רחוק בשטחי הספר של היצירתיות. שכירי הנשק שלנו מיומנים היטב וכל אחד מומחה בתחומו ברמה חוצת יבשות, כך שלא משנה מה החזון שלך - האקדוחנים הקשוחים שלנו יוודאו שהוא יהפוך למציאות.

כאן טמון סוד ההצלחה של סרטוני שיווק. בזכות המדיום הדינמי של עולם האנימציה, סרטוני שיווק מונפשים זוכים לקבלת התפוצה הרחבה ביותר כיום – באינטרנט, במובייל ובכל אמצעי התקשורת. לא בכדי אנו עדים להתגברות מואצת של סרטוני שיווק באנימציה, גם בטלויזיה. יותר ויותר סרטונים עסקיים תלת מימדיים, דו ממדיים וממוחשבים נמצאים בחוד החנית של השיווק כיום. למה? בשלוש מילים – זה פשוט עובד (בטח הרבה יותר מאשר הפרסום ברדיו). 

 

אז בקיצור, למה סרטוני שיווק באנימציה?

 

1. כי אפשר ליצר שפה ייחודית וזכירה שתזוהה עם המותג שלך

2. עלות-תועלת - אין גבול למה שאפשר לעשות בתקציב סביר

3. כי אפשר לקדם את זה בחינם או בעלות נמוכה ביוטיוב, בפייסבוק ואפילו בין חברים.

4. סרטון שיווקי עוזר לסטארטאפים למקד את המסרים שלהם ולהקל על קבלת החלטות בפיתוח

5. כי זה פשוט עובד!

 

אנחנו ב Animation Cowboy  מתמחים בהכנת סרטוני שיווק לסטארטאפים וחברות הייטק, האנימציות שלנו זכו בפרסים בינלאומיים, אבל אנחנו לא רק מייצרים אנימציה ברמה הגבוהה שיש אלא גם מזקקים את המסרים השיווקיים שישרתו באופן הכי מדויק את המוצר, השירות או המותג.

 

אנו בסטודיו פועלים מתוך האמונה כי סרטוני שיווק חייבים להעביר את השפה שיווקית של המותג של העסק. כך, סרטונים שיווקיים מהווים שופר לעסק העובדים בסינרגיה עם שאר הכלים השיווקיים של העסק ויהוו את החזות ופהנים שהעסק מבקש להפגין לעולם.  

 

סרטוני שיווק באנימציה

 

עולמנו מוצף בשיווק. אנחנו נחשפים למודעות, באנרים, שלטי חוצות, פרסומות ברדיו, בטלויזיה ועוד ועוד. לפעמים, "מרוב עצים כבר לא רואים את היער" וכולנו כבר מתעלמים ומסננים את גלי השיווק המופנים כלפינו מכל עבר. לכן על כל בעל עסק וחברה המשווקת מוצר או שירותים לחשוב על דרכים יצירתיות לבלוט ולתפוס את תשומת הלב של קהל היעד איתו מנסים לתקשר. 

 

האצת המידע של העולם שלנו גורם לכך שלפעולות השיווק יש כמה שניות מועטות "לתפוס" את קהל היעד הפוטנציאלי ולגרום לו להשקיע בעסק שלנו, לחזק את נאמנותו או לשכנע את לקוח הקצה לקנות את המוצר או השירותים. כולנו שופטים את טיב החברה המשווקת על-פי אפקטיביות השיווק ומחליטים, אפילו בתת מודע כפי שמחקרים מראים, האם מה שמשווק מתאים לנו, מושך אותנו וגורם לנו לחשוק במוצר. לכן, שיווק טוב נותן ערך מוסף לקהל היעד– הוא יכול להיות מצחיק, מעניין וייחודי וחשוב מכל המסר חייב להיות מהיר. מדוייק. ומרגש. 

 

אז כיצד ניתן להבטיח שאכן המסר יעבור וייקלט בקרב קהל היעד?

 

כדי שנרצה שמישהו יקשיב לנו אנחנו צריכים לדבר בשפה שלו, בדומה לכך כשמנסים להגיע לקהל היעד. לא פחות חשוב מלדבר את השפה הנכונה, זה לתקשר אותה במדיום המתאים –בעבר מחקרים הראו כי הפרסומות היעילות ביותר הן פרסומות בטלויזיה כיוון שהן מפעילות גם את הראייה וגם את השמיעה ובכך המסר מועבר בצורה הטובה ביותר. אנו שותפים לאיזשהו סיפור ולא רק תמונה סטטית או ג'ינגל ברדיו.

 

אולם, מחקרים חדשים מראים כי בעולם האינטרנטי-דיגיטלי בו אנו חיים, פרסומות טלויזיוניות כבר לא משיגות את אותן התוצאות. כשניתן לעצור או להעביר פרסומת צריך משהו הרבה יותר מושך. לא מספיק לקנות זמן שידור – צריך לשכנע את הצופה בעל השליטה בכל פעם שאנו צופים בסרטון ביוטיוב, או משתפים איזה סרטון בפייסבוק להמשיך ולצפות ולא להקליק על skip ad  או לסגור את החלון שקפץ לו פתאום בזמן שניסה לקרוא מאמר. אנו רוצים שאנשים יעשו איזושהי פעולה הקשורה למוצר או השירות שלנו לאחר שצפו בסרטון: חיפוש בגוגל, הורדה מחנות האפליקציה, שיתוף ועוד.. 

לקבלת הצעת מחיר נא למלא את הפרטים ונציג יחזור אליך בהקדם

 2017-2018 ©  All rights reserved to Animation Cowboy | Israel | anicowboy.co.il | thecowboy.co | thecowboy.co.il | anicowboy.com

  • White LinkedIn Icon
  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon
  • White YouTube Icon
  • White Pinterest Icon
  • White Instagram Icon
להרשמה לניוזלטר